Kizuna Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sylvia
Nie 08 Maj, 2016 15:23
Avatarki, sygnatury, rangi, podpisy
Autor Wiadomość
Otai 
Użytkownik
forumowy Dokkun



Wiek: 32
Dołączyła: 27 Lis 2008
Posty: 2909
Skąd: Naniwa
Wysłany: Pon 22 Cze, 2009 18:03   Avatarki, sygnatury, rangi, podpisy
   Ulubiona drama: LF,Pride,Nodame,A@Deep,Orthros,MajoSai,BW
   Ulubiony wykonawca azjatycki: Laruku, Kokia, Kanjani8, TETRA FANG, flumpool
   Ulubiony aktor/aktorka: Toma,RyoNishikido,Narimiś,Juzek,Takeda Kouhei


Tak pomyślałam, że to będzie pomocny temat, dla niektórych nieświadomych duszyczek.

Tu wpisujemy, co dlavczego i jak jest:
-w naszym avku
- w naszym podpisie
- naszą rangą

i wszystkie tym podobne bajery, no i tu możemy się pozachwycac naszymi nowymi avkmi :D

Może zacznę od tego, o czym najbedziej chce napisac. otóż być może nowi użytkownicy będą nieprzyzwyczajeni do niektórych moich komentarzy xDD, ale ja już tak mam, nie chcę nikogo obrazić, tylko... no już tak mam dlatego w podpisie dałam sobie "forumowy Dokkun" , inspirowane ksywką Nishikido Ryo, co tłumaczy się jako "poison tongue" albo "cięty język". Ja naprawde jestem dość miłą osobą, ale komentarzy sobe nie szczędze. tylko kiedy już taki komentarz napiszę to zaraz o tym zapominam (a jak trzymam jakis komentarz za długo w sobie, to za bardzo znowu roztrząsam więc uznajmy, że dla mne komentarz jest czymś w stylu katrusiś <of etenitiii xD>

Następnie mój avatarek, to jak się niektródno domyslic, moje życiowe hobby, Ikuta Toma, jeśli ktoś potrzebuje jakichs informacji albo materiałów to najprawdopodobniej je już mam :), a Nakatsu dlatego, bo ktoś mi kiedys zabronił zmieniania avatarka "Nie mogę nie chodzić na forum i nie widzieć tanczącego nakatsu w majtkach", czy coś w tym stylu, no a z nikim się nie zamienię, bo spójrzmy prawdzi w oczy, najwięcej tu piszę ja XD

Podpis - po pierwsze moje własne hasło "Ikuta Toma nie jest niczyją własnościa, to my nalezymy do niego"- to ze względu na pisku-fanki, które uważają, że samo powiedzenie/napisanie na forum "Ikuta Toma jest mój" i kłótnia o to da im prawo do posiadania człowieka, z którym nawet nie rozmawiały. Przecież jeśli jest się czyimś fanem, to jest na odwrót, to nie my jesteśmy w posiadaniu tej osoby. Ogólnie z tego hasła jestem dumna i mi siępodoba, dlatego już jakiś czas jest w moim opisie. nie krócej jest też tekst z piosenki "Wahahah" Kanjani8, uwielbiam zespół, uwielbiam piosenkę, i uwielbiam z niej myśl przewodnia, która jest waśnie w moim podpisie :) W sumie to lubię się uśmiechać, ne XD ... Jesli chodzi o obrazki, to gify często się zmieniaja, więc będę w tym temacie często pisać. Od jakiegoś czas , adekwatnie do mojego Dokkunowego przypisu znajduje się w nim Nishikido Ryo, który jak na wredniaka przysało, bezczelnie mieje się z moich postów XD. Potem Ikuta toma z Maou, móhj obecny avatar na forach na których nie można zamieszczać ruchomych avatarów, jesli ktoś mni nie skojarzy z ksywki, to skojarzy z obrazka. Obrazek nawiazuje do chyba najlepszej dramy jaką dotad tlumaczyłam, Majo Saiban - z Toma oczywiście. No i jescze Ogurek i Toma, którzy na was plują.... ale to już pretensje do nic nie do mnie XD
_________________
震える思いに また登る太陽 ....

僕が笑えば, 君が笑うから,君が笑えば,また誰かが笑う
"Kiedy ja się śmieje, ty też się uśmiechasz, a kiedy ty też się śmiejsz, śmieje się ktoś inny" Kanani8 "Wahaha"

 
 
 
Preity 
Użytkownik



Wiek: 38
Dołączyła: 12 Lis 2008
Posty: 221
Skąd: Śródziemie
Wysłany: Wto 23 Cze, 2009 15:31   
   Ulubiona drama: IRIS
   Ulubiony aktor/aktorka: JUNG Joon-Ho, LEE Byung-Hun


Otai napisał/a:
a Nakatsu dlatego, bo ktoś mi kiedys zabronił zmieniania avatarka "Nie mogę nie chodzić na forum i nie widzieć tanczącego nakatsu w majtkach"
Nie wiem kto to był, ale mogę się do tej osoby dołączyć. Kocham ten avek, zawsze poprawia mi humor :)

No to czas na mnie. W chwili obecnej mój podpis stanowi pięć ostatnich słuchanych utworów, bo dziecko przypomniało sobie, że wieki temu konto na laście założyło i teraz szaleje. A na avku od dłuższego czasu gości Bipasha Basu, indyjska modelka i aktorka - po prostu bardzo spodobało mi się to zdjęcie :)
_________________

The laurel is green for a season, and love is sweet for a day, but love grows bitter with treason, and the laurel outlives not May
Ronald Sandoval
 
 
chibichibi 
Administrator
Akumulatorek



Wiek: 29
Dołączyła: 24 Paź 2008
Posty: 2627
Skąd: Krosno
Wysłany: Wto 23 Cze, 2009 20:38   
   Ulubiona drama: Mars
   Ulubiony wykonawca azjatycki: SS501, KAT-TUN
   Ulubiony aktor/aktorka: KHJ-L


Avek: jak go zobaczyłam gdzieś na deviantcie to po prostu się zakochałam i musiałam go mieć. nie wiem czemu, ale zawsze mnie rozbawia poniekąd xD
Podpis: część pierwsza - cytat z piosenki Onitsuki Chihiro, kierowany w sumie do pewnego konkretnego osobnika, który raczej go tu nie przeczyta gdyż do otaku to on nie należy. ale podpis jest xD a druga część została wygenerowana przeze mnie, Pućkę i Otaja w dniu moich 20 urodzin :xD:
Ranga: stare, dobre czasy, kiedy jeszcze wzdychało się do Hiro-kuna ^^ wtedy to padło stwierdzenie iż będę jego akumulatorkiem i będę mu ładować magazynek :xD: potem sylvia mnie tak zaczęła nazywać no i zostało :P
_________________
"Stupid. If you keep choosing things that I like,
what do you expect me to do?..."
BBF

"LOVE, LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT.
LIVE, LIKE TODAY IS THE LAST DAY TO LIVE.
No hesitation as if never been heart broken or never had fear before.
like today is the last day, I will love.
From the moment I meet her."

Kim Hyun Joong


"A ty nie masz ochoty się tak czasem powić?"
"Godzina pobudki wpływa na poziom rozmowy"
"Lubię sobie fakować kursywą" xD
 
 
Ryoko Yuki 
Użytkownik
Parszywy Spamer



Wiek: 35
Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 504
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Wto 23 Cze, 2009 21:39   
   Ulubiona drama: MAOU, Akihabara@deep, My boss My hero
   Ulubiony wykonawca azjatycki: Hamasaki Ayumi, Kokia, X-Japan
   Ulubiony aktor/aktorka: Ikuta Toma, Nagase Tomoya


To jedziemy (a co by nie:P)

Ja to zawsze z Avkami mam problem, bo nigdy nie wiem co sobie wstrzelić... Tu padło na motywik z "Maou" w umie z 2 powodów... Po pierwsze jest to drama, która sprawiła mi niesamowicie dużo probemu, coby ja obejżeć (nie wiem czy kiedykolwiek aż tyle się czegokolwiek na sieci oszukałem), a poza tym po obejżeniu tej dramy całkowicie w tmat ów wsiąkłem...
Ranga to już zupełnie inna historia...
TO jest tekst Pewnej Pani na obwieszczenie Jaśnie Szanownej i Wielmożnie Nam Panującej Pani Admin, jakoby moja skromna osóbka zostać miała na Kizunie m(Ł)odkiem...
Chibi pozdruffka innymi słowy...

A sygnaturka?
Cóż - szczera prawda i ostrzeżenie dla innych...
Nie radzę próbowac na własnej skórze :falu: XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
_________________
Nie przestrzeganie p. 36 Regulaminu powoduje złamanie karku wzrokiem Administratorki XD!
 
 
 
Aya'ka 
Administrator
Dark Charisma



Fandom: TripleS, KAZOK, Sunday, MYGIRL, Inspirit, Storia
Wiek: 35
Dołączyła: 24 Paź 2008
Posty: 2359
Skąd: Lublin
Wysłany: Wto 23 Cze, 2009 22:14   
   Ulubiona drama: HanaKimi (jp), Tatta Hitotsu no Koi
   Ulubiony wykonawca azjatycki: KAT-TUN(Kame),SS501(PJM) *tu wstaw pół kpopu*
   Ulubiony aktor/aktorka: Kamenashi Kazuya, PJM


No taaa.... z racji tak twórczego przedstawienia powyższych wypadałoby się dorzucić ze swoimi "trzema groszami". Cóż można rzec o moim profilu....monotonia moi drodzy! Kame i koniec xD
Ale niech Wam będzie... niech będzie, sami się prosicie o to...
Avatar - oczywiście Kame, jedno z moich ulubionych zdjęć, bo choć może aż tak tego nie widać, uśmiecha się tu szczerze i całym sobą. Mało...śmieje się w pełni, wiem, że szczerze (nie pytać skąd wiem, przyjąć do wiadomości i już). Fota po prostu ma coś w sobie...ten klimat, urok...

Ranga - już nie mojego autorstwa a mianowicie spółki Chibi-Ryuk-Sylvia (alfabetycznie). Prawdę mówiąc nikt nie wie do końca czego można się po tym spodziewać i chyba w pełni nie dowie się nikt poza samym zainteresowanym, jeśli kiedyś dane będzie mu mnie poznać xDDD (no dobra, jeśli NAM będzie dane się poznać).

Co dalej...eee podpis. W chwili obecnej dwa gify z Kame. Z makingu do Rescue (jak ja lubię jego wygłupy) i z trasy koncertowej Looking (nigdy nie wydanej na DVD...DOŚTEEEEEEEEE..... :cry1: ).
Punkt regulaminu komentarza nie wymaga... ponoć każdy ma swoje dziwactwa....mi wolno na takie. Beszczelnie wykorzystuję swoją pozycję xD A tak na serio - co się za tym kryje tak naprawdę może kiedyś będzie wam dane poznać...
Pod gifami tekst wyrażający moje podejście do wielu rzeczy (do życia?).
No i jeszcze cytat z "Rescue" KAT-TUNów...

...widzicie? Monotonia. :hehehe:
_________________
"내가 아니면 그 누구도 Cannot change my life"
- DAY6 - "바래"

"According to my personality do you think that I will turn off the light for you?"
-PJM

"Dobrze se tak czasem spojrzeć..."
 
 
Iiverin 
Użytkownik
zUe Dziobaki



Wiek: 29
Dołączyła: 12 Lis 2008
Posty: 533
Skąd: TM / Wrocław
Wysłany: Wto 23 Cze, 2009 23:12   
   Ulubiona drama: Hana Kimi, Goong, Mr. Brain, dramy DBSK
   Ulubiony wykonawca azjatycki: DBSK, Gackt, D'espairsRay, 2PM


Avek: By Preity :* Słodki i sexowny JinJin ^^ Chociaż i tak bardziej kocham Kame XD Ale nie mogłam się powstrzymać ^^

Podpis: Fragment refrenu z "Lovejuice" Jina ^^ Ubóstwiam tą piosenkę, mogę jej słuchać bez końca, a ten tekst jest... ach.. taki lekko perwersyjny XD

Ranga: Shi od razu zrozumie X3 Każdy Wrocławski otaku jest nazywany mangozjebem.. co tu dużo gadać... można tam nawet dopisać "TM" i "wszystkie prawa zastrzeżone" X3
_________________

 
 
 
sylvia 
Junior Admin
nabi



Fandom: Starlight/ ARMY / TripleS /Mygirl
Wiek: 31
Dołączyła: 24 Paź 2008
Posty: 2553
Skąd: Myslowice
Wysłany: Wto 23 Cze, 2009 23:29   
   Ulubiona drama: HK,Gokusen2,My boss my hero,Secret Garden
   Ulubiony wykonawca azjatycki: VIXX,BTS,SS501,Infinite,Kat Tun,
   Ulubiony aktor/aktorka: Akanishi Jin,Ikuta Toma,Teppei,Kame


doobraaa to i ja sie wypoiem choc to nuudne bo tez monotematyczna troche bede xDD


Avek: bardzo czesto zmeiniam avki ale zawsze jest z ta jedna i ta sama osoba czyl Akanishi Jin ktorego jak wszyscy dobrze wiedza wilebie:)...Ten avek jest z koncertu Break the records..z solowki Jina.."Wonder"..nie wiem co w tym avku jest ale jego klimat nie przyciagnal...kolorystyka i wogole...

Ranga :taak...typowy Tamaki z Ouranae mnie xDD dolki i kaciki to moja specjalnosc co niektorzy wiedza o tym xDD co prawda juz na szczescie rzadziej tam siedze ale jednak podpis zostal:D kaciki i tak i tak pozostana moja specjlanoscia:P

Sygna to tak peirwsze dwa gify zrobione przez Ayake dla mnie(bardzoo dziekuje za nie:*) pierwszy z makingu do Rescue..ten polusmiech Jina ktory uwielbiam:) drugi gif z makingu do One Drop..Jin spiacy na kanapie..nie bede tlumaczyc dlaczego..po prostu wytsarczylo spojrzec na ta scene i wiedzialam ze musze ja miec w gifie..
Trzeci i osattni gif znaleiony na necie...gif ktory pokochalam..Jin z dziecmi wyglada cudoweni...jego usmeich tutaj to chyba najpiekneijszy jaki u niego widzialam...za kazdym razem jak na niego patrze czuej cipelo na sercu...achh..wiecje chyba nei trzeba mowic

a co reszty czyli cytaty to pierwszy z solowki Jina ktora kocham...w skrocie oznacza ze po lzach zawsze przyjdzie usmiech...i cala piosneka jest czesto moja sila
drugi z 12 o'clock " W moim swiecie mam obsesje na punkcie twojego usmeichu" cos co sie zgadza w 100% :)
i ostatni z Hesitate .."sposrod miliona ludzi znalazlem jedna osoba:Ciebie" no i tyle na ten teamt
a i jesze punkt regulaminu xDD nie tlumacze dlaczego xDD ot zbyt oczywiste jak dla fangerla jkaim jestem xD
_________________
"If you take away BTS from me, there will be nothing left"//“Don’t think too much. Even if you feel very painful right now, it will all change soon so just endure it a bit.”-SUGA
 
 
 
Shi 
Moderator
Ba~ka XD



Wiek: 27
Dołączyła: 14 Kwi 2009
Posty: 568
Skąd: Wrocław
Wysłany: Wto 23 Cze, 2009 23:35   
   Ulubiona drama: Anego, Yukan Club...
   Ulubiony wykonawca azjatycki: Akanishi Jin, KAT-TUN, Koda Kumi, 4Minute


Avatar: a bo chciałam Jina i jak zwykle nei mogłam się zdecydować XD a tak kawaii wygląda z tą truskawką... *siłą woli powstrzymuje fangirlowe komentarze* i jeszcze tak kawaiaście wygląda w związanych włoskach... dobra koniec! XD

Podpis: dziecku się nudziło któregoś razu i zrobiło sobie gify... XP pierwszy to fragment DUES z pamiętnym 'Hell yeah'... a potem się dziwią że jak widzę reklame imprezy jakiejś z napisem 'hell yes' to zaczynam się śmiać jak głupi do sera... XD co innego że potem widziałam reklamę sklepu z 'are you ready' i zaczęłam się śmiać jak głupia XP w każdym razie 2 z PV 'LIPS' w sumie randomowy jak się zastanowić, ale po prostu kocham ten uśmiech X3 no i 3 z 'You' xP co tu dużo mówić... XP i tak widać że jestem nienormalna XDi dobrze mi z tym! xDD

Ranga: botak po prostu jest XD
_________________
 
 
 
Jenny-rose 
Użytkownik
Dżony



Wiek: 28
Dołączyła: 28 Lis 2008
Posty: 682
Skąd: Brak Nadziei/K-ce
Wysłany: Wto 23 Cze, 2009 23:56   
   Ulubiona drama: Maou, Nodame, UnO, Pride, HtP, MR. BRAIN
   Ulubiony wykonawca azjatycki: Arashi, K8, SMAP, DBSK, W-inds
   Ulubiony aktor/aktorka: S. Ohno, T.H., Mokomoko, Kimutaku, Taguchi


dlaczego znowu przychodzi mi na pisanie przed pierwsza w nocy :_:...
anyway
Avatar: no bo... no bo... to przecież Ohno XD i jego boski miny! I talent komediowy! Wystarczy ze popatrze na ten av i jakos poprawia mi sie humor . Poprostu myślę o tym jaka ta scena była zabawna XD i wogóle jaki sentyment wzbudza we mnie Uta no oniisan. Pozatym, jako fangerl Riidy, co mialabym miec innego na awatarze :zejak:

Podpis: moja loża szyderców :xD: Od lewej: pierwszy av to Ohno. Poprostu uwielbiam ten fragment teledysku do kumorinochi *poczatek drugiej zwrotki*. Jak pierwszy raz zobaczylam to PV to zawiesilam sie na tym fragmencie w podobnej pozie XD. Pozatym uwielbiam "Kumorinochi..." jako utwór więc mysle ze ten av wiele mówi sam w sobie. (naprwde, zobaczcie jaki jest tekst poczatku drugiej zwrotki!) Środkowy gif to Jaejoong. Wprost uwielbiam jego look z teledysku do Rising Sun i kiedys buszowałam po photobuckecie szukajac sobie jakiegos obrazka z nim do podpisu i trafilam na ten gif. Do tej pory mnie rozbraja xD *ten uśmieech*. No i ostatni pan to Kimura Takuya. Tak niechcacy dorobilam sie jakiegos prawie-ze-fangerlizmu na niego. Ale szczerze, chcialabym sobie zmienic ten av z nim na gif z reklamy gatsby xD Ale nie potrafie robic gifow :cry1: . Hiragana w moim podpisie brzmi ' ぱぴぷぺぽん! ' i serio, jak to przeczytacie to zrozumiecie wszystko.

No i sygnaturka: oh... podłapałyśmy z pućką głupią jazde jak byłyśmy ostatnio u otaja xD nie pamietam tego dokładnie (to wiele wyjasnia :xD: ). Pućce cos sie przesłyszało i wyszla jazda z tajwanskaa rodziną "Ten" i coś takiego, że nazwisko mojego przyszłego męża ma być Ten XD No i tak powstała Ten-chan.
I to chyba ma byc jedno z tych nazwisk ktore lepiej skreslic na liscie gosci weselnych otaja i tomy, żeby przypadkiem oni (w sensie, ci tajwanczycy) nie skreślili pućki po jej przemówieniu :xD: .
_________________

ぱぴぷぺぽん! Moje postępy w pracy
Ostatnio zmieniony przez Jenny-rose Śro 24 Cze, 2009 00:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Aya'ka 
Administrator
Dark Charisma



Fandom: TripleS, KAZOK, Sunday, MYGIRL, Inspirit, Storia
Wiek: 35
Dołączyła: 24 Paź 2008
Posty: 2359
Skąd: Lublin
Wysłany: Śro 24 Cze, 2009 00:04   
   Ulubiona drama: HanaKimi (jp), Tatta Hitotsu no Koi
   Ulubiony wykonawca azjatycki: KAT-TUN(Kame),SS501(PJM) *tu wstaw pół kpopu*
   Ulubiony aktor/aktorka: Kamenashi Kazuya, PJM


Iiverin napisał/a:
Chociaż i tak bardziej kocham Kame XD
:lzy: :zuy: ...że co?.... :wiru: <pogrąża się w otchłani rozpaczy :aaah: >

Jenny-rose napisał/a:
Ale szczerze, chcialabym sobie zmienic ten av z nim na gif z reklamy gatsby xD Ale nie potrafie robic gifow :cry1:

zobaczę co się da zrobić ^^
_________________
"내가 아니면 그 누구도 Cannot change my life"
- DAY6 - "바래"

"According to my personality do you think that I will turn off the light for you?"
-PJM

"Dobrze se tak czasem spojrzeć..."
 
 
Otai 
Użytkownik
forumowy Dokkun



Wiek: 32
Dołączyła: 27 Lis 2008
Posty: 2909
Skąd: Naniwa
Wysłany: Śro 24 Cze, 2009 00:07   
   Ulubiona drama: LF,Pride,Nodame,A@Deep,Orthros,MajoSai,BW
   Ulubiony wykonawca azjatycki: Laruku, Kokia, Kanjani8, TETRA FANG, flumpool
   Ulubiony aktor/aktorka: Toma,RyoNishikido,Narimiś,Juzek,Takeda Kouhei


ach tr gify.... mnie się marzy coś z majo saiban, albo z red theater >: już od dawna, ale nie ma jak zrobić u mnie V.V
_________________
震える思いに また登る太陽 ....

僕が笑えば, 君が笑うから,君が笑えば,また誰かが笑う
"Kiedy ja się śmieje, ty też się uśmiechasz, a kiedy ty też się śmiejsz, śmieje się ktoś inny" Kanani8 "Wahaha"

 
 
 
Aya'ka 
Administrator
Dark Charisma



Fandom: TripleS, KAZOK, Sunday, MYGIRL, Inspirit, Storia
Wiek: 35
Dołączyła: 24 Paź 2008
Posty: 2359
Skąd: Lublin
Wysłany: Śro 24 Cze, 2009 00:24   
   Ulubiona drama: HanaKimi (jp), Tatta Hitotsu no Koi
   Ulubiony wykonawca azjatycki: KAT-TUN(Kame),SS501(PJM) *tu wstaw pół kpopu*
   Ulubiony aktor/aktorka: Kamenashi Kazuya, PJM


No ja mówię, mogę popróbować, ale nie gwarantuję efektu (i to szybkiego efektu). Tylko mi podrzuć coś konkretnego...
_________________
"내가 아니면 그 누구도 Cannot change my life"
- DAY6 - "바래"

"According to my personality do you think that I will turn off the light for you?"
-PJM

"Dobrze se tak czasem spojrzeć..."
 
 
Iiverin 
Użytkownik
zUe Dziobaki



Wiek: 29
Dołączyła: 12 Lis 2008
Posty: 533
Skąd: TM / Wrocław
Wysłany: Śro 24 Cze, 2009 00:28   
   Ulubiona drama: Hana Kimi, Goong, Mr. Brain, dramy DBSK
   Ulubiony wykonawca azjatycki: DBSK, Gackt, D'espairsRay, 2PM


Aya'ka napisał/a:
:lzy: :zuy: ...że co?.... :wiru: <pogrąża się w otchłani rozpaczy :aaah: >
Ale czemuż to? Przecież nie mówię, że mój :P Ja tylko sobie go po cichu kocham :P Jina też... i Gackta <3 Więc muszę dzielić tą miłość na kilku, Twoja silniejsza tylko na Kame :P
_________________

 
 
 
Aya'ka 
Administrator
Dark Charisma



Fandom: TripleS, KAZOK, Sunday, MYGIRL, Inspirit, Storia
Wiek: 35
Dołączyła: 24 Paź 2008
Posty: 2359
Skąd: Lublin
Wysłany: Śro 24 Cze, 2009 00:36   
   Ulubiona drama: HanaKimi (jp), Tatta Hitotsu no Koi
   Ulubiony wykonawca azjatycki: KAT-TUN(Kame),SS501(PJM) *tu wstaw pół kpopu*
   Ulubiony aktor/aktorka: Kamenashi Kazuya, PJM


No dobrze, to pozwalam ::): :xD:

doobra bo off-top się zrobi xD
_________________
"내가 아니면 그 누구도 Cannot change my life"
- DAY6 - "바래"

"According to my personality do you think that I will turn off the light for you?"
-PJM

"Dobrze se tak czasem spojrzeć..."
 
 
Kazuki-lover 
Użytkownik



Wiek: 33
Dołączyła: 30 Sty 2009
Posty: 642
Skąd: Łódź
Wysłany: Śro 24 Cze, 2009 15:11   

ja zmieniam bardzo często avki i banerki. Jak mam wolny czas i stworze coś z dramki czy klipu...:)

W tej chwili zaczęło mnie irytowac, że wszytskie 3 konta na photobucket mają przekroczony limit i powrzucałam sobie na imageshack:)

W avku jest Taipi z Kis-my-ft2, moje słoneczko wśród juniorów w JE:) (tak czekam na ich debiut i się cyba nie doczekam :rozpacz: ale mażę chociaż o tym aby chłopakowi dali taką szanse jak Tomie, aby zagrał w popularnej dramie)
W podpisie lewej
-Zboczone Kanjanki -Czarny i Czerwony wojownik...:)
-Sexy Ryo z Kanjankowego koncertu
-Danson Tang z dramy The X Familly, w której miał świetną rolę:)
_________________
Proszę czytać ogłoszenia
Podpis został usunięty z powodu przekroczenia dozwolonego limitu.
Użytkownik może zmienić ten podpis, ale jeśli znowu nie będzie się on mieścił w limitach, użytkownik otrzyma ostrzeżenie.

chibichibi
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandgreen created by spleen modified v0.3 by warna

Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 11